zoomin
zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ

Nokia Lumia
Nokia Lumia

همانطور که خوانندگان زومیت اطلاع دارند، در روز ۱۵ شهریور ماه شرکت نوکیا کنفرانسی برای معرفی گوشی‌های جدید ویندوز فون 8 برگزار خواهد کرد. این روزهای باقی مانده تا شروع کنفرانس نوکیا، زمان مناسبی برای ایجاد موج خبری برای جلب توجه کاربران است. بهترین راه حل، مورد هدف قرار دادن یکی از بزرگترین رقبا یعنی سامسونگ است. در ادامه با زومیت همراه باشید.

کریس وبر مدیر سابق منطقه آمریکای نوکیا و عضو کنونی تیم مدیریتی این شرکت با عنوان قائم مقام مدیریت فروش و بازاریابی، در صفحه تویتر خود بیانیه‌ی بسیار بی‌پروایی را منتشر کرده است:

سامسونگ گوش به زنگ باشد، نسل بعدی لومیا به زودی خواهد رسید.

یکی از قوانین نانوشته در دنیای سازندگان گوشی این است که در گفته‌های خود همدیگر را به طور مستقیم هدف قرار ندهند. اما گوگل و سامسونگ این قانون را قبلا زیر پا گذاشته و بعضا اپل را مورد هدف مستقیم قرار داده‌اند، با این حال قانون شکنی در این زمینه به ندرت اتفاق می‌افتد بنابراین نباید حرف کریس وبر را دست کم گرفت. این حرف نشان دهنده اعتماد بسیار بالا به قدرت محصولات تازه نوکیا است، چون بعد از معرفی گوشی جدید لومیا، اگر انتظارات بی جهت بالارفته باشد و این محصول نتواند آنها را پاسخ دهد، این حرف به ضرر نوکیا تمام خواهد شد.

اینطور که به نظر می‌رسد، پشت درهای بسته شرکت نوکیا رهبر جدیدی برای بازار موبایل در حال شکلگیری است. البته این را هم باید در نظر داشت که سامسونگ نیز در دهه اخیر همیشه اهداف خود را برای شکست نوکیا قرار معطوف می‌کرد و این نبرد با انتشار لومیا وارد مرحله جدیدی می‌شود. شاید نوکیا دوباره رتبه اول تلفن‌های هوشمند را بدست آورد و سهم 6.6 درصدی کنونی خود را 5 برابر کرده و به 32.6 درصد سهم سامسونگ برساند. این راه برای نوکیا بسیار طولانی است، ولی لومیای جدید می‌توانید قدم محکمی در این راه باشد.

به نظر شما مهمترین خصوصیت لومیای جدید چه خواهد بود؟ آیا دوربین 41 مگاپیکسلی Pureview را روی این تلفن هوشمند خواهیم دید؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 27 مرداد 1391برچسب:, ] [ 10:39 ] [ amer ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 172
بازدید ماه : 499
بازدید کل : 29231
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1